donderdag 4 februari 2016

You are as sweet as bubblegum icecream!

 
Hartjes verslaving! Ondertussen hebben jullie vast wel in de gaten dat ik en van hartjes en van slingers hou. Met Valentijnsdag in het vooruitzicht
kon deze vrolijke slinger natuurlijk niet uitblijven. Dit is letterlijk een zoete slinger met de ijsjes in de kleur roze en geel. Ik maakte een sjabloon en tekende hartjes op het papier, knipte deze uit en naaide er een slinger van. Ik gebruikte twee hartjes op elkaar, omdat je ze dan leuk uit elkaar kunt vouwen.
 
 
Al bij de Xenos geweest om nieuwe producten voor het voorjaar te spotten? Ik verlang naar het voorjaar, vooral deze week, met al dat water wat naar beneden komt vallen....En daar vergeet je even dat het nog winter is, zoveel leuke vrolijke spulletjes, je begrijpt het al, dit bordje moest mee naar huis!

 
Naast de bubblegum ijsjes slinger maakte ik er ook een met roze kusjes, heel veel roze kusjes!
En een papieren verpakking om chocolade hartjes snoepjes in te verpakken...Heel simpel, maar een onwijs leuk en lief kleinigheidje om cadeau te doen.


 
Valentijnsdag vind ik leuk, en niet om dan mijn lief te zeggen hoeveel ik van hem hou, dat doe ik al die andere dagen van het jaar...Maar ik vind het leuk om elk jaar weer een aantal vriendinnen te verrassen met een cadeautje wat ik met de post kan versturen....Vorig jaar stuurde ik een kaart met een zelfgemaakt zilveren hartje erop, dit jaar wordt het misschien wel een hartjes slinger? Verpak het in een doorzichtig zakje, maak er een label aan, schrijf er iets liefs op, versier een envelop en loop even naar de brievenbus.... Je zus, vriendin, moeder, nichtje of oma zullen verrast zijn!
Of verpak de lievelingssnoepjes in een papieren hart die je even dichtnaait op de naaimachine...

 
En ik? Ik trakteer mezelf vandaag op een echte Hema tompouce, gewoon omdat ik er zin in heb!
*






Geen opmerkingen:

Een reactie posten