zondag 17 januari 2016

Spread some love!

Heb je toevallig al de nieuwe collectie cadeaukaartjes gespot? 
Niet? Dan ga ik je er even kennis mee laten maken :) 

Anouck heeft 6 cadeaukaartjes en 5 stickers ontworpen. 
Alles in het thema liefde! 
Perfect voor Valentijn maar eigenlijk kun je deze altijd wel gebruiken. 


2 blanco's, 2 met tekst Jij bent lief, 2 met tekst Ik lief jou


Zoals bij al onze cadeaukaartjes laten we de achterkant niet saai wit ;-) 


Ideaal voor kleine cadeautjes, of je hangt ze aan een roos!
Zoveel mogelijkheden :) 

Kijk deze mooie combi!
Ik houd van de kleuren en daarom heb ik van deze combi ook een setje gemaakt. 



In love! Again :) 

Speciaal voor Valentijn heb ik wel de handen ineen geslagen met BeJoyce! 
Zij heeft een hartjes bedel gemaakt ( echt zilver ) en iedere bedel is uniek. 
We hebben er armbandjes van gemaakt en het is een beperkte oplage. 


En het mooie is, is het elastiek van het armbandje versleten?
Dan maak je er een nieuw elastiek aan in een kleur naar keuze. 


2 kraaltje en een ingefreesd hartje wat Joyce gezwart heeft. 

Spread some love naar je vriendinnen! 
Het armbandje wordt geleverd met een kaartje naar keuze en een bijpassende sticker in een doorzichtig zakje. 

Enjoy! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten