zondag 6 december 2015

Nieuw van Leuke Lintjes ft Anouck!

Anouck was druk afgelopen weken met het ontwerpen van 2 nieuwe collecties. 

Rapaaapaaaa Collectie Rudolph & Peace 

We waren wat laat met de kerst, maar besloten toch om deze te laten drukken. 
Ze zijn gewoon te grappig :) 



5 labels in een kraftlook met een mooi afgewerkte achterkant
en stiekem is mijn favoriet : I have a crush on trees :D 


Ik hou van het formaatje van de labels, ze zijn handzaam en overal voor te gebruiken.
Natuurlijk om je cadeautjes in te pakken, maar ook om in je kerstboom te hangen. 
Papieren decoraties zijn dit jaar THA Bomb #LOL 
Je vindt ze HIER 



Daarbij hebben we dan ook nog 3 stickers laten drukken, lekker groot! 
5 cm in doorsnede, zodat ze lekker opvallen. 

Easily distracted by shiny things! 


Keep calm and jingle on! 

Op de foto krijg ik de teksten niet helemaal scherp :( 
terwijl ze dat op de stickers wel zijn. 
Stickers vind je HIER
Ze zijn niet alleen te verkrijgen per soort, maar ook per setje van 9.
Van elk motiefje 3 stuks. 

En dan de collectie Peace!
Het borduurt een beetje voort op de Hippie Tip(p)ie en op
 het gevoel dat wel wat peace kunnen gebruiken in de wereld... 

3 cadeaulabels met quotes en eentje zonder... 
Die hebben we opengelaten voor je eigen quote of 
kleur het peaceteken in je eigen favoriete kleurtjes. 
Je vindt ze HIER


De achterkant is mooi meegekleurd, voor net een beetje extra :) 
en een mooi schrijfvlak. 


De kaartjes zijn het hele jaar te gebruiken en ik gebruik deze ook in mijn huis.
Mijn wandrek kon wel een oppepper gebruiken :) 


Daar maakte ik ook een begin met een ieniemienie wandkleed :) 
( Snelle DIY tussendoor) 

Behalve kaartjes zijn hier ook stickers van gedrukt in 4 kleuren. 

Multi inzetbaar natuurlijk :) 


Sorry voor deze schaamteloze zelfpromotie, maar ik ben er wild enthousiast over :) 


Fijne zondag! 
Ik ga mijn huis verder versieren voor de kerst! 

Enjoy! 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten