woensdag 25 november 2015

Hippe SINT krans....



 
 
Hebben jullie al een schoen gezet met een verlanglijstje erin? Ik heb vrolijk meegedaan met de kids, altijd gezellig en ik vind dat ik ook best heel lief ben geweest en een cadeautje verdien....En vooral pure chocolade!
De feestdagen roepen mij altijd om een krans te maken, voor de kerst vooral heel veel groen en vrolijkheid en wat kitsch. Voor de Sint een krans in stijl. Niet allemaal sint en piet hoofdjes, wat best heel leuk kan zijn, maar dit jaar combineer ik de herfst met de Sint & Piet en zwart/wit/roze.
 
 
 
Lint, labels , kralenketting, verzamelde herfstbladeren, led lichtjes, chocoladeletters  en natuurlijk een krans.

 
Begin met de basisdingen, zoals een stuk lint om de krans heen wikkelen, dan de lampjes en daarna vullen met bladeren. Zo krijg je een mooie verdeling. Ik wikkelde een witte kralenketting om de krans, die ik voor een prikkie bij de action scoorde, en klaar voor de details...


 
Wikkel er losjes krullint omheen, hang er labels aan, maak de chocoladeletters vast met een felgekleurd stuk elastiek en maak het geheel af met veertjes...
En uiteraard mag de staf niet ontbreken!


 
Pepernoten lint en 'sinterklaas zat te denken' zwart lint samen met de zwarte labels van Paper Fuel is een wat stoerdere combi. Heb je liever veel kleur, kan ook! In de shop staat het pepernoten lint er in allerlei frisse kleuren!

 
 Veel plezier met het maken van deze vrolijke krans, en vergeet niet een chocoladeletter voor bij de thee te kopen!
*
 
 




4 opmerkingen: