dinsdag 3 november 2015

Feestje op de KreaDoe....


Wat was het leuk! Wat was het gezellig! En wat was het een prachtige stand!
Woensdagavond ben ik met de trein vanuit Zuid Limburg naar Utrecht gegaan, en daar stond in de stationhal Vera op me te wachten. Nog even een drankje doen in de bar van het hotel, wat net verbouwd was en er hip uitzag, net zoals de kamer, heerlijk licht en een fijn bed. En de 15e verdieping! Helaas was het mistig de volgende ochtend, dus van een uitzicht was niet echt sprake. Werkkleding aan, gympen omdat ik daar de marathon op zou kunnen lopen en ontbijtje scoren bij de AH to go op het station, waar we ook Sanne oppikte.




Ons team van woensdag! Ooooh's en Aaaah's van Sanne en mij, wat had Vera er een prachtig geheel van gemaakt, en zo groot! Het straalde vrolijkheid uit! En een fantastische uitgebreide collectie aan inpakpapier, lintjes, vloeipapier, maskingtape, fantastische kaarten, de unieke tipi kaarten, de te schattige gehaakte muisjes, en ga zo maar door. Zelfs ik word elke keer weer hebberig van al die spulletjes en al helemaal in deze ruime stand. Absoluut een van de mooiste van de beurs!


Vloeipapier met sterren, hartjes, streepjes, stippen etc....



IJsjespapier, lief maanpapier, vrolijk kerstpapier & stoer strikkenpapier.


Heerlijk om een kletspraatje te houden met zoveel creatieve mensen! En het enthousiasme te zien! Kassa draaien was leuk, snoepjes uitdelen is ook gezellig & de mandjes aanbieden was soms ook echt nodig. Tussendoor papier rollen en lintjes draaien, tape aanvullen. Dat lint rollen is nog een oefenkwestie voor mij....





Ons team op vrijdag! Wat was het ideaal zo met z'n vieren, ging super en het was nodig! Wat een mensen wat een drukte! Ook vandaag weer gympendag.....In mijn lunchbreak kletste ik ergens op een bankje over de spulletjes die ze al gescoord hadden en hun hobby's. Heerlijk om zoveel verschillende soorten vrouwen te zien, vanuit heel nederland en met ieder een eigen verhaal...en vooral een eigen doel op de beurs....



Deze superdag sloten we af bij Zeyn in Utrecht, volop genieten van echt goed eten!
En nog even nakletsen van alweer een topdag voordat Sanne & ik weer de trein in mochten, die vertraging had en onwijs vol zat.....


Als toetje een Spicy Pumpkin Latte, gewoon dubbel en dwars verdiend! En die voetjes? Ach, die hebben lekker omhoog gelegen op zaterdag....
Volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn, jullie ook?
*












1 opmerking:

  1. Wat een leuk sfeer verhaal. Ik was er helaas niet bij, hopelijk volgend jaar weer!

    BeantwoordenVerwijderen