zondag 13 september 2015

Veertjes van masking tape

Joyce trapte deze week al af met de papieren veertjes en 
ik besloot om de masking tape veertjes te maken met 
de mooie gouden masking tape wat is binnengekomen. 

Wat heb je nodig? Sate-prikkers en cocktail prikkers, masking tape en een schaar :) 
Dat is alles! 



Je knipt stukjes masking tape en die plak je op de prikker. 
Als je er genoeg hebt, draai je hem op en doe je hetzelfde. 



Daarna knip je hem in vorm en ga je de maskingtape inknippen. 
Smalle knipjes tot aan de prikker :) 
En klaar ben je :) 


Hier heb ik de sate prikker iets korter geknipt en gebruikt als inpakdeco. 


Ik had de smaak te pakken, dus maakte gelijk nog wat kleine veertjes. 



Ik vermoed dat ik deze nog veel ga maken dit najaar :) 
En je kunt ze overal voor gebruiken, niet alleen als cadeaudecoratie...


Ze passen ook in mijn hal aan de decotak, samen met wat quotekaarten 
en de Circles van Jurianne Matter. 


Of gewoon als decoratie bij mijn theelichtjes :) 

Enjoy! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten