zondag 27 september 2015

Mijn week in plaatjes :)

Verhip! :) Tis een beetje chaos in huize Leuke Lintjes

Joyce is op vakantie in het mooie Italiƫ en ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor KreaDoe, dan vergeet ik het blog nog wel eens.



Afgelopen zaterdag stond ik op de Fancy Fair die mijn lieve vriendinnetje Loes samen met anderen organiseerden voor Serious Request. ( Ze staan dit jaar in mijn geboortestad, dus ik verheug me al)



Ondertussen staat Joyce ergens op een berg te genieten :) 


En het is haar gegund! 

Deze week kwam het eerste gedeelte van de nieuwe kerstcollectie en wat heb ik er zin in!



Ken je trouwens www.instaswap.nl al? 
Lynda organiseert het met het grootst mogelijk enthousiasme en het groeit als een gek. 
Heb je een instagram account, schrijf je dan vandaag nog in ( laatste inschrijfdag vandaag)
en lees alles over dit evenement op haar site.
Wij zijn dit jaar voor het eerst sponsor en daar ben ik blij mee :)



De pepernoten liggen inmiddels in de winkel en de Sinterklaas collectie moet uitgebreid worden...
Vandaar dat ik deze zakjes ontworpen door Paperfuel heb toegevoegd. 
Het motief komt ook nog binnen in cadeaupapier 


En dan komt komende week ook nog dit binnen :) 


Dus ik ga snel verder :) 
Vanmiddag ga ik een bezoekje brengen aan Supermarket in Maastricht samen met Anouck.. 

Gezellig! 

Enjoy! 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten