zondag 14 juni 2015

Juffen en Meesters deel 3

Jaja, ik weet dat ik de vorige keer gezegd heb... dat het genoeg was :)
Maar ik heb toch weer wat dingen gevonden waar (denk ik) de juffen en meesters blij van worden...

Allereerst moet ik jullie even  melden dat Anouck en ik ook stickers hebben laten maken van die te leuke kaartjes.

We hebben 2 soorten stickers toegevoegd met alleen "dag" zodat je die ook kunt gebruiken bij het afscheid van school/klas/verhuizing. Ze zijn er in mint en roze.


De notitieboekjes met stickers worden compleet met
cadeauverpakking geleverd voor € 2,10 per stuk.
( alles is ook los te verkrijgen) 

Nog 2 soorten stickers zijn nieuw! 
Dag meester met het te leuke robotje 
en bedankt juf in rozet 


Afgelopen week gingen deze notitieboekjes als een speer, maar ik heb goed nieuws!
Ze zijn er weer volop :)

Soms wil je als klas iets geven,
daarvoor heb ik deze A4 notitieboeken ingekocht en
deze is toch veel leukerderder dan de standaard schrijfblokken.


Versier het met de namen van de kinderen, stukje lint erop plakken met bijpassende tekst
De boekenlegger, potlood en officeklem krijg je erbij :)

Beperkt leverbaar, dus wees er snel bij! 

Note voor de juf:
Met de officeklem en een stukje karton,
maak je je eigen klembord zodat je die eerste bladzijde
mooi kunt bewaren en de rest van het blok kunt gebruiken...



Als laatste nog het to-do blok! 


Eventueel met potlood zodat er niets meer vergeten wordt :) 

En dit is het dan! 
De gehele collectie, ik word er al blij van.
Laten we de wereld van het onderwijs even wat opvrolijken met deze kleurtjes...


Alles is ook los te verkrijgen, want ik kan me zomaar voorstellen dat je zelf ook voor de bijl gaat :) 
Haha! Net zoals ik, maakt het kantoorleven een stukje minder saai. 


Enjoy! 







2 opmerkingen:

  1. Leuke nieuwe aanwinsten! Tof hoe je steeds inspeelt op wat actueel is. Had je trouwens mijn mailtje nog gekregen?? Ik zou het erg leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haai Carolien,

      Mailtje gekregen :-) ik mail je morgen ff terug!

      Groetjes Vera

      Verwijderen