zondag 17 augustus 2014

Back to school!

Voor sommige regio's is het morgen weer zover en anderen hebben nog even...
Ik moet zeggen dat hier de weken gewoon voorbij vliegen en ik er via collega's en vriendinnen op wordt gewezen, anders had ik het helemaal niet in de gaten.

Wist je dat je het cadeaupapier van Leuke Lintjes ook kan gebruiken voor het kaften van boeken?
Lekker stevig en je kunt het oppimpen met wat maskingtape en leuke stickers...

De collectie van Buy Rice Back kwam deze week binnen, dus ik heb ook wat etuis tijdelijk aan het assortiment toegevoegd.



Daarnaast natuurlijk de schriften en magneten :) 


Zo kun je het schooljaar wel beginnen :) 


Zoek je nog een schooltas? 
Dan heb ik deze ook nog, één van mijn favorieten! 


Je vindt de artikelen HIER 


Enjoy! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten