maandag 23 juni 2014

Vriendinnenweekend 2014

Mijn vriendinnen zijn goud waard en ze verdienen het om af en toe in het zonnetje te staan :-)
Ze helpen altijd of het nu de inloopdag is, voorbereidingen voor de KreaDoe of de KreaDoe zelf!

Dus wilde ik ze verwennen en ik was op zoek naar iets speciaals. Christel van Warm Welkom bestelt regelmatig bij Leuke Lintjes en zij heeft samen met Marjo een pipowagen in het Noorden van Limburg.
Afgelopen september zijn mijn broer en bonuszussie een nachtje in de bruidssuite geweest en zij waren zo enthousiast dat ik dat wel een heel goed idee vond. Goed, agenda's gecheckt en datum vastgelegd.

Afgelopen weekend was het dan eindelijk zover! Ik heb mijn überhippe toilettas ingepakt en hup daar gingen we.


Ik kan alleen maar zeggen dat het een super ontvangst was, 
de oooh en aahs waren niet van de lucht. 
Wat een prachtige plek! 
Christel en Marjo doen hun naam eer aan, 
je krijgt een écht warm welkom. 



Je wordt ontvangen met koffie en cupcakes.
Lekkâh!




De inrichting is tot in de allerkleinste details doorgevoerd 
en de kaarsjes branden al als je komt. 



We werden geïnspireerd om te onthaasten en alle plannen om 
deze plek te verlaten om te gaan eten, hebben we laten varen. 
We hebben een supermarkt opgezocht, hebben tapas, soep en broodjes gehaald om snel terug
te gaan en te genieten van deze plek. 
Gewoon totaal ontspannen kletsen, wat lezen, wijntje en 's avonds de vuurkorf aangemaakt.
Heerlijk! 

Goed geslapen in de slaapwagen en gewekt door het zonnetje! 
Even wakker worden op het trapje met mijn snuit in de zon. 


Om dan als slot verwend te worden met een vorstelijk ontbijt. 


Ik voelde me Queen for one day :) 



Als cadeautje hadden we natuurlijk prachtig weer, niet te warm en niet te koud. 
Dus als je nog twijfelt, niet doen! Je moet er gewoon een keer geweest zijn, 
voor kinderen is het ook echt een paradijs met de speeltuin, de circuswagen en de dieren. 


Wij hebben besloten om er een jaarlijkse traditie van te maken, qualitytime! 
Leuke Lintjes is weer klaar voor de komende week, accu opgeladen :) 

Enjoy! 





1 opmerking:

  1. Klinkt super! Ik heb gelijk gekeken voor het weekendje weg met mijn vriendinnetjes. :-)

    BeantwoordenVerwijderen