zondag 2 juni 2013

Inpakinspiratie deel 2

Wat was het een leuke en drukke week!
Daarom deze week nog een inspiratieweekje :-)






Confetti dipping :) 
Naar aanleiding van een eerder blog, heb ik het nu in de praktijk gebracht :) 
Ik nam deze confettilabels al mee naar Paul de Leeuw en
ik moet zeggen dat dubbelzijdig plakband beter werkt dan spuitlijm. 

Materialen: 

Cadeaupapier Kriebel
Vloeipapier zwart 
Label wit
Sticker Happy Birthday 
en het nieuwe satijnkoord



Ik had bovenstaande stickers al toegevoegd aan het assortiment,
maar ik vind ze te leuk. 
Het zijn de stickers afgeleid uit de Leuke Dotties! 

Materialen: 

Bruin kraft papier
Satijn Koord pink
Knoop Zilver 
Roosje pink 


Whoei! En dan deze :) 
Heb een slinger gemaakt van masking tape, erg leuk om te doen. 

Materialen: 

Vloeipapier zwart 
Lint Honeycomb aqua 
Satijnkoord Aqua 
Sticker Decostar Groen Neon 
Sticker kadootje Meester 

Zo kun je het schooljaar wel afsluiten ;-) 



Deze vond ik wel heel schattig :) 
Ik heb wat dingen hergebruikt, aangezien ik de labels met hartje zelf maak. 
Die hartjes wat daarvan overblijven, heb ik hier gebruikt. 
Ze staan niet op de site, maar wil ze best bij je bestelling opsturen ;-) 

Materialen: 

Bruin Kraft papier 
Lint glitter Pink 
Satijn koord Pink
Sticker Bedankt 


Wil je het simpeler? Dat kan :) 
2 soorten lint en vlechten maar!

Materialen: 

Satijn koord Pink
Lint glitter Pink
Sticker Kusje 

Enjoy! 

Ps. deze week 3 blogposts, omdat het zo leuk is! 

Aanvulling: Naar aanleiding van het eerste voorbeeld, heeft Saskia zich laten inspireren :D 
Zij maakte het confettilabel met Hollandse kleuren! 


Mooi! Dank je wel, Saskia!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten