zondag 26 mei 2013

Inpakinspiratie!

Het einde van het schooljaar nadert... ( niet dat ik dat zelf weet, maar ik word erop gewezen door mijn vriendinnen :))

Ze zijn druk met allerlei cadeautjes voor de meesters en juffen dit jaar!
Dat is mijn inspiratie om eens aan de slag te gaan :)


Voor de juffen!


Materialen: 
Bruin kraft papier
 lint stip babyroze
 papery cord pink
 sticker Kadootje Juf 
en 3 anjers :) 


Materialen: 
Bruin kraft papier
Lint stip babyroze 
Sticker Kadootje Juf 
Label Wit XL 
roosjes pink 
Printable labels ( klik HIER


Het kan natuurlijk ook simpeler :) 

Voor de meesters! 


 Materialen:
bruin Kraft papier
Zakje Back to school ( uit elkaar gehaald) 
Sticker Deco star Goud
Sticker Kadootje Meester 
Lint stip goud
Kwastje goud
Label Tag wit 
( label  Yay en goudgeel zoals hierboven geprint)  


Materialen: 

Petrol Vloeipapier
Lint superpapa 
Lint kadootje 
Lint glitter
Label Snor 
Sticker kadootje Meester 


Niet veel tijd? Dan kan het op deze manier :) 




Ik heb deze week vooral veel stickers toegevoegd! 
Neem snel even een kijkje op de site :D 



Enjoy! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten